.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال یک تیم لیگ برتری به مازندران

مدیر کل تربیت بدنی مازندران با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان ورزش کشور اظهار داشت: انتقال تیم لیگ برتری به مازندران قطعی است.

نصرالله پریچهره در حاشیه مجمع عمومی هیئت پزشکی ورزشی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: در حالی که تنها کمتر از یک ماه از آغاز مسابقات لیگ برتری فوتبال باقی نمانده در تلاش هستیم تا با هماهنگی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از تیم های لیگ برتری را به مازندران انتقال دهیم.
وی خاطر نشان کرد: هیئتی از تربیت بدنی مازندران قرار است طی روز آینده با مسئولان چند تیم لیگ برتری فوتبال و فدراسیون مذاکراتی را در مورد انتقال تیم لیگ برتری به استان خواهند داشت.

رئیس دستگاه ورزش مازندران با اشاره به اینکه هفته آینده هفته پرکاری برای هیئت فوتبال مازندران خواهد بود تصریح کرد: به زودی انتقال تیم دسته اولی به مازندران محقق می شود.

پریچهره با بیان اینکه با جذب و انتقال تیم دسته اولی لیگ به مازندران می توانیم فوتبالیست های مازندرانی را که در تیم های دیگر توپ می زنند را به استان جذب کنیم یادآور شد: بسیاری از این فوتبالیست های استان نیز آمادگی خود را برای فعالیت در تیم دسته برتری استان با نصف دریافتی حقوق اعلام داشتند.

وی با اشاره به کسب مقام نخست تربیت بدنی مازندران در بین ادارات کل تربیت بدنی کشور در سال 88 افزود: تمامی این موفقیت ها را مرهون تلاش های ورزشکاران و پهلوانان استان در عرصه های بین المللی و جهانی هستیم.

وی در مورد واگذاری تیم مقاومت مازندران به یک تیم جنوبی اظهار داشت: بر اساس قانون تربیت بدنی استان جلوی انتقال این تیم را خواهیم گرفت و در یکی از شهرهای استان این تیم فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

پریچهره هزینه بازیکنان بومی لیگ دسته یکی را در یک فصل بالغ بر یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تیم مازنی باید شامل 50 درصد عوامل کادر فنی و بازیکن را شامل شود.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران از برنامه های این اداره کل برای تقویت ورزش همگانی در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده قصد داریم 10 درصد جمعیت استان را معادل 300 هزار نفر به عنوان جمعیت ورزشکار سازمان یافته قلمداد کنیم.

پریچهره همچنین از رایزنی های صورت گرفته با یکی از اسپانسرها و حامیان مالی برای از سرگیری فعالیت تیم دسته یکی فوتبال شموشک نوشهر خبر داد و گفت: شموشک نوشهر به زودی به عرصه مسابقاتی فوتبال کشور باز خواهد گشت./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

iman 30 مرداد 1389
حالت خوبه آقای پریچهره؟چه خبر دیگه ؟استاد شما مثل اینکه اصلا در باغ تشریف ندارید؟فکر نمی کنید بد نباشد که برای تفنن هم که شده گاهی به خبر های ورزشی و مسائل روز فوتبال ایران نگاه کنید؟واقعا تو مثل علی آبادی می مونی که می گفت مجید نامجو مطلق بایدبه تیم ملی دعوت بشه.فرق امثال تو و علی آبادی با یکی مثل صفایی فراهانی باید یه جا مشخص بشه دیگه.
نا شناس 30 مرداد 1389
آقاي پريچهره با اين كارهاي تبليغاتي نمي توني خودت را نجات بدي تو رفتني هستي
و اين كارها هيچ تاثيري ندارد.
اگر اين كاره بودي نساجي و شموشك را حفظ مي كردي.
رضا ملکی 30 مرداد 1389
خداییش این امیر پریچهره چرا باید توی این ورزش بمونه؟آخه این چه حرفیه؟جوک تعریف می کنه یا واقعا نمی دونه که لیگ برتر شروع شده؟واقعا شاید نمی تونه تشخیص بده لیگ برتر با لیگ دسته اول فرق داره.آقای پریچهره لقمه ایه که ابوالقاسم روحی توی دامن ورزش مازندران گذاشت.
بهنام 30 مرداد 1389
واینک کلامی از مادر عروس که از لیگ برتر می گوید.
نا شناس 30 مرداد 1389
اصلا بر فرض محال هم که یک تیم لیگ برتری بخواد بیاد. کی قرار مدیریش باشه؟امیر پریچهره؟نه واقعا امیر پریچهره؟بابا شوخی نکنید باما.آقای پریچهره فقط بلد است بشیند در پرشیای سفیدش کولر را بزند و و از مدیران بالا دستی اش تعریف کند. دوره زمونه بادمجون قاپچین هاست .
نا شناس 30 مرداد 1389
احتمالا قراره صنعت نفت آبادان رو بیاره یا تراکتور سازی تبریز شاید هم سپاهان اصفهان.واقعا اگر این مدیران ما صحبت نکنند کسی به اون ها چیزی می گن؟
نا شناس 30 مرداد 1389
آقای پریچهره واقعا متاسفم.یک ورزشکار برای دیدن شما 100 بار باید بیاد و بره .آخر هم تو راهرو باید ببیندد.حالا شما اینجوری عملکرد نده ...به جای این کار دل به کار بده
نا شناس 31 مرداد 1389
واقعا فوتبال مازندران باید این چور نابود شود ..؟ که اقایان حالا بفکر تیم باشند ..باز چه 0خبر ؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.